Brev:
Endnu et spørgsmål omkring flasken
20. oktober 2014
Alder:
6 mdr.
Endnu et spørgsmål omkring flasken
Hej Helen.
Tak for dit svar omkring vores flaskeudfordring. Jeg har nu lige et til:-)
Vi er inde i en rigtig dårlig periode, hvor jeg egentlig er heldig, hvis han tager flasken. Jeg har nogle dage tilbudt ham flasken inden skemåltidet, hvor jeg ved han er sulten, men han afviser den alligevel. Og når jeg så tilbyder ham skemad, spiser han hele portionen. Vi giver ham som nævnt i det tidligere brev 3 faste skemåltider, og jeg har ikke ville indføre flere skemåltider for at tage pladsen for mælken, men nu hvor han afviser den, så er jeg vel nødt til at tilbyde ham noget andet? Hvad skal det være? og hvad gør man med et barn, der afviser flasken på den måde, jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Han tager ca.3 flasker i døgnet, hvis jeg er heldig.
Ved ikke om du kan finde hoved og hale i mit brev, men håber du kan fortælle mig, at jeg ikke er den eneste, der har prøvet det.
Med venlig hilsen
Ditte